TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA 24/7

05.12.2017
Od 1 grudnia 2017, AGCO uruchomia dodatkową usługę PREMIUM dla posiadaczy ciągników Valtra.
Jest to telefoniczna obsługa klienta czynna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Posiadacze ciągników Valtra dzwoniąc po numer +48 61 66 11 222 mogą zadawać dowolne pytania, czy też zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące produktów i usług oferowanych przez sieć dealerską Valtry

„Telefoniczna obsługa klienta czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu to nasz kolejny krok mający na celu podniesienie jakości oferowanych przez sieć dealerską Valtry usług. Dzięki możliwości kontaktu telefonicznego chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta i zacieśnić z nim więzi, aby czuł że może na nas liczyć w każdej sytuacji. Jest to dla nas także nieoceniona możliwość poznania jego potrzeb oraz opinii, które są dla nas tak niezwykle istotne”, skomentował Grzegorz Wawrzynkiewicz, Manager, Field Service, Poland


Numer telefonu czynny jest 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku.


« Powrót na stronę główną