Układ Valtra Guide to wiele korzyści: oszczędza pieniądze i czas, ułatwia prace polowe, i pozwala lepiej wykorzystać ziemię rolną. Polega na dokładnych i powtarzalnych przejazdach rolniczym ciągnikiem – na każdym polu, podczas każdej pracy.
Układ Valtra Guide można obsługiwać za pomocą 9-calowego ekranu dotykowego na podłokietniku SmartTouch. Valtra Guide korzysta z GPS by prowadzić ciągnik za Ciebie – i robi to dokładnie kierując maszyną rolniczą przez pole, zaś Ty nie musisz nawet dotykać kierownicy. Ciągnik jedzie dokładnie wzdłuż linii wytyczonej trasy, a każdy przejazd przez pole i nawrót odbywają się bardzo sprawnie. Zmniejsza to zakładki między przejazdami, maksymalizując powierzchnię uprawy również na uwrociu i skrajach pola. Valtra Guide oszczędza czas i pieniądze – podczas siewu, orki, oprysków i żniw.
Dokładne, automatyczne prowadzenie ciągnika skraca czas pracy, zmniejsza zużycie paliwa przez maszynę i daje Ci więcej wolnego czasu. Valtra Guide prowadzi traktor rolniczy tak, aby zminimalizować nakładanie się sąsiednich przejazdów. Dzięki temu wydajesz mniej na nasiona, nawozy i środki ochrony roślin, zyskując przy tym większe plony. W ten sposób Twoje gospodarstwo przynosi lepsze zyski przy niższym nakładzie pracy i przy wyższej opłacalności Twojej inwestycji. Prowadzenie ciągnika nie wymaga już skupiania się na wielu czynnościach jednocześnie, dzięki czemu jest mniej męczące.
Układ Valtra Guide korzysta z najlepszych odbiorników radiowych i sygnałów korekcyjnych na rynku, pozwalając na wybór dokładności prowadzenia automatycznego – od nieledwie metra aż po centymetry. Dokładność zakupionego układu można zawsze zwiększyć kupując kod dostępu w serwisie AGCO Parts.
Wykorzystaj w pełni możliwości Valtra Guide
Asystent linii prowadzenia firmy Valtra jest już dostępny dla ciągników rolniczych serii N, T i S! Jest to najnowsza cecha ułatwiająca jeszcze bardziej pracę z Valtra Guide: umożliwia wytyczenie kilku linii jazdy w obrębie granic pola dosłownie za naciśnięciem przycisku.
Asystent linii prowadzenia rozszerza istniejące typy linii jazdy o dwa nowe: segment linii (Segmented Wayline) i pojedynczy kontur (Single Contour).