share
valtra man working on reman

JAK NOWY

valtra acgo reman

Silniki i podzespoły przekładni po regeneracji

Jeśli silnik lub przekładnia w twoim ciągniku Valtra osiągnie kres eksploatacji, istnieje możliwość zamówienia części po regeneracji bezpośrednio z fabryki. Rozmontujemy stary silnik lub przekładnię, wymienimy uszkodzone bądź zużyte części na nowe, przeprowadzimy kalibrację podzespołów i zaoferujemy gwarancję fabryczną na wykonane przez nas prace.

PRZEKŁADNIE PO REGENERACJI

Przekładnie firmy Valtra po regeneracji są niedrogą i szybką alternatywą dla potencjalnych napraw przekładni. Każda z nich jest jak nowa. Składana przez ekspertów, sprawdzona pod kątem jakości i wyposażone w najnowsze unowocześnienia – wszystko za około 60 procent ceny porównywalnej, nowej przekładni.

W fabryce stara przekładnia jest rozbierana, myta i poddawana inspekcji. Wszystkie uszkodzone części i wszystkie łożyska są zastępowane nowymi przez profesjonalnie przeszkolonych specjalistów od przekładni. Nieuszkodzone części, które wciąż są w dobrym stanie, są w miarę możliwości ponownie używane. Skrzynia biegów jest wówczas ponownie montowana, malowana i testowana. Dokonuje się również wszystkich dostępnych aktualizacji. Zregenerowane skrzynie biegów są objęte taką samą roczną gwarancja, jak nowe.

Valtra oferuje obecnie około 120 typów zregenerowanych przekładni - nawrotnych i typu powershift, łącznie z przeznaczonymi dla serii N i T, serii 6000 i 8000 oraz serii A i 100.

SILNIKI PO REGENERACJI

W przypadku regularnej i prawidłowej konserwacji, silnik ciągnika powinien wytrzymać ponad 15 000 godzin pracy. W przypadku konieczności wymiany silnika, silnik po regeneracji z fabryki może być przyjazną dla środowiska, niedrogą i szybką alternatywą. Koszt regenerowanego silnika AGCO Power jest o 20-40% niższy od nowego silnika.

Fabryka AGCO Power w Finlandii regeneruje każdego roku około 1000 silników. Blok starego silnika jest sprawdzany i myty. Również wał korbowy i korbowody mogą być ponownie użyte, jeżeli przejdą surowe testy jakościowe w fabryce. Wszystkie części ulegające zużyciu, jak tłoki, tuleje cylindrowe, łożyska, uszczelki i pokrywy są wymieniane. Każdy regenerowany silnik jest tak dobry, jak nowy i przechodzi te same testy, co porównywalny nowy silnik.

AGCO Power oferuje silniki po regeneracji dla niemal wszystkich swoich modeli. Gwarancja fabryczna jest taka sama, jak w przypadku nowego silnika.

PLIKI COOKIE

Wykorzystujemy pliki cookie, aby udoskonalać oraz personalizować nasze strony internetowe i usługi. Zaliczają się do nich pliki cookie z serwisów społecznościowych prowadzonych przez strony trzecie, które mogą śledzić sposób, w jaki użytkownicy korzystają z naszej witryny. Kontynuowanie przeglądania strony bez zmiany ustawień zostanie przez nas uznane za wyrażenie zgody na otrzymywanie wszystkich plików cookie znajdujących się w naszej witrynie. Ustawienia plików cookie można zmienić w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej

OK, rozumiem.