Valtra jako międzynarodowa firma, obecna jest również w mediach społecznościowych. Prowadzi swoje kanały w sposób nie tylko dostarczający rozrywki, ale również wielu praktycznych informacji.
„Valtra dostępna jest na wielu kanałach społecznościowych. Chcemy zbudować miejsca pozwalające na prowadzenie dyskusji i wymianę informacji pomiędzy klientami Valtra i osobami zainteresowanymi. Prawdziwym zaszczytem dla nas jest możliwość publikowania zdjęć robionych przez naszych fanów.” mówi Laura Kääpä, specjalistka ds. komunikacji w Valtra.
Laura wraz z europejskim zespołem koordynuje globalne kanały społecznościowe Valtra. Bliska współpraca zapewnia szeroki zakres tematyczny informacji ze wszystkich rynków.
Valtra wyznaje te same wartości zarówno w biznesie jak i na kanałach społecznościowych. Najważniejsze z nich to uczciwość i prawość.
TWITTER – 611 obserwujących
Twitter to najnowszy dodatek do kanałów społecznościowych Valtra. Umożliwiamy tam dyskusję pomiędzy naszymi klientami, publikując krótkie wiadomości (do 280 znaków). Udostępniamy również informacje o najnowszych wydarzeniach.