share

Posiadacze ciągników nie powinni mieć żadnych trosk

Organizacja obsługi posprzedażnej firmy Valtra uważa, że posiadacze ciągników powinni mieć jak najmniej trosk związanych z ich obsługą. Jest to możliwe dzięki współpracy dealerów i fabryki ukierunkowanej na dobro klienta. Tak samo ważna jest także współpraca pomiędzy działem sprzedaży, serwisem i działem części zamiennych. Podczas pracy z ciągnikiem czasami zdarzają się wypadki i wtedy najważniejszą rzeczą jest jak najszybsze przywrócenie ich sprawności.

„Zapewniamy zarówno profesjonalne usługi naszych techników, jak i dostępność części zamiennych. Corocznie setki kierowników serwisu i techników są szkolone na podstawie programu szkoleniowego opracowanego przez Valtra, w naszym nowym centrum szkoleniowym”, powiedział Jani Rautiainen, Dyrektor Działu Części i Serwisu, Valtra EAME.

Usługi Valtra związane z dostawą części zamiennych oparte są na magazynach centralnych zlokalizowanych w Suolahti, w Finlandii oraz w Ennery, we Francji. Dodatkowo do dyspozycji mamy jeszcze wiele magazynów regionalnych w różnych krajach, w tym w Polsce. Zapasy w lokalnych punktach sprzedaży są dostosowane do modeli ciągników wykorzystywanych w danym rejonie, a także wykonywanych zadań i pór roku, aby większość klientów mogła nabyć części już przy pierwszej wizycie w serwisie. Zapasy te nie muszą być zbyt obszerne – wystarczy, jeśli obejmują części, które są najczęściej potrzebne w danej lokalizacji.

Serwis i obsługa techniczna częścią badań i rozwoju

Obsługa posprzedażna to znacznie więcej niż tylko części zamienne i obsługa techniczna. Technicy serwisowi przykładowo uczestniczą w projektowaniu nowych ciągników, a także przyczyniają się do tego, że nowe produkty są jeszcze bardziej niezawodne i prostsze w obsłudze. Musimy także stale rozwijać usługi Valtra.

 

 

 

Norwescy technicy serwisowi na kursie szkoleniowym zorganizowanym w nowym centrum szkoleniowym Valtra, w Hirvaskangas. Zapewnienie profesjonalnych umiejętności personelu serwisowego to jedno z kluczowych zadań firmy Valtra w zakresie obsługi posprzedażnej.

„Dzięki usługom Connect, Care oraz Go właściciele ciągników pozbywają się wszelkich trosk, a ponoszone przez nich koszty są bardziej przewidywalne”, powiedział Rautiainen.

System zdalnego monitorowania Valtra Connect umożliwia lokalnym technikom serwisowym wykonanie zdalnego połączenia z ciągnikami. Funkcja Valtra Care ułatwia przewidywanie kosztów związanych z eksploatacją ciągnika na pięć lat lub 6000 godzin pracy do przodu. Usługa Valtra Go idzie o krok dalej, obejmując wszystkie planowe czynności obsługi technicznej. Te pakiety serwisowe umożliwiają planowanie kosztów związanych z posiadaniem ciągnika, a także stałe utrzymanie go w idealnym stanie roboczym.

Valtra Connect umożliwia klientom pozyskiwanie danych z własnych ciągników. W zależności od kraju Valtra oferuje także portale dla klientów, biuletyny i kanały mediów społecznościowych, które zapewniają komunikację pomiędzy klientami, dealerami i fabryką. Czasopismo dla klientów Valtra Team to kolejny kanał komunikacyjny dostępny w wersji internetowej lub drukowanej.

PRZECZYTAJ POZOSTAŁE
ARTYKUŁY NA BLOGU

WRÓĆ NA BLOGA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
O CIĄGNIKACH VALTRA

CIĄGNIKI VALTRA